Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Jenny - 14 mars 2009 08:59

Jaha, då var det helg, Lördag.

Igår vart de myskväll hos mändi vilket var väldigt mys och samme höll nästan på att somna i min famn vilket var ännu mera mys, dock höll mitt huve på att dö hela kvällen tråkigt och ja gick hem dirre efter utröstningen av Lets dance som vi såg. fast de gjorde alla och endel innan.. Känns fortfarande som att ja är lite sjuk, men gryymt mycke bättre än de dagar ja hade feber och ändå var aktiv. De var grymt jobbigt..

Idag ska jag som nästan har börjat bli en vana på lördagar fara till Luleå stan och först kommer jag gå själv ett tag eftersom de flesta som ja senare ska träffa sover nu och sen. Vi ska fika, och de kommer att bli mys :)


Mamma och Pappa är i kåbdalis idag, ååååhhh vad jag ville fara, jag blev så taggad att jag drömde om de och allt. Men icke, de gick i krasch så de blev inget kåbdalis för mig. Dock började jag sakna Riksgränsen apamega mycke!! Så ja funderar om ja kanske ska önska mig en resa dit med vem som helst! Någon som vill fara med mig alltså, skulle vara så jäklarns skojj! och åka korglift och alla bra backar. ååååhh :D

Nej, ja hör att tvättmaskinen slutat snurra så ja ska hänga kläder och sen göra mig någolunda fin för att fara till stan. Iaf så kommer jag hem och lagar middag och de blir något som heter typ strimmelbiff med hetta eller så har jag bara hittat på de sista för strimmelbiff heter de iaf! :) hoho

TJING mina vänner

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards