Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under mars 2009

Av Jenny - 11 mars 2009 15:59

hej igen.

Jag nös just och de gör så ont i revbenen och nästan hela kroppen när man nyser. Annars så är jag förkyld och har feber. Dock ignorerar jag de som tusan, sista inspelningsdagen imorgon så kommer jag inte imorgon blir de en massa tjorv med kläderna osv. Så jag kan helt enkelt inte bli sjuk, eller jag kan men måste komma ändå.

Idag är nog den jobbigaste dagen någonsin att gå hem från bussen, jag hade 2 plastpåsar i ena handen, i andra en mega stor typ handlingspåse med en sovsäck kudde+ annat mindre i bodden som inte syntes, i samma han en till sovsäck och på ryggen en ryggsäck.

Måste ha tagit en kvart tjugo minuter att bara gå hem. Åsa som var snäll gick långsamt med mig och bad mig flera gånger att ge henne något av de jag bar men envis som ja är tänkte jag att nee, klart att jag klarar de och hon ska inte behöva bära bara för att jag har så mycke med mig hem just idag.

Igår var en full dag, jobb från 06.30 till 00.00 sjukt jobbigt, men väldigt roligt men väldigt kallt! Hemskt mycke kallt. Hemskt mycke blod och en sprängning. Allt var coolt nästan. ohyeah alltså!

Efter den fullspäckade dagen sov vi i ett av logementen, oj oj oj alltså, ja trodde att ja skulle vara rädd men jag var för trött för att känna rädsla.

I morse fick vi sovmorgon till 8 men jag vaknar 05.40 Hur täpp som helst och ändå rinner de bara. Helt sjukt jobbigt. så ja smyger upp på tossi efter att ja samlat mod och de går utan problem. Sen får ja gå ett antal till gånger och snyta mig. kul.

Idag har de mest varit städning och ihoppackning för min del. Vilket var mycke bra för nu har vi fått massor med grejer till skolan, dock är de fortfarande mycke kvar!!

Nu fryser jag apa mycke och ska antingen duscha eller lägga mig och vila ett tag innan jag ska börja med maten. Mamma och Pappa kommer inte hem idag och jag och Simon blir själva och han jobbar så ja ska ha klart maten tills då han kommer genom dörren.

Tjing

Av Jenny - 9 mars 2009 19:09

Hur kan hon vara kär i mig, jag är ju värsta iq fiskpinnen.

Hahahah, såååå gulligt. såg just de 3 avsintten ja missat av wildkids, och shiet alltså så gulligt. De var en kille som sa sådär när han fått flaskpost från de andra laget och de står att en tjej gillar honom. :')


Idag behlvde vi inte sova i fortet även om det var tänkt så vilket var skönt! Men imorgon blir de både sprängning och övernattning, vi får se hur de kommer gå..

Tjing

Av Jenny - 8 mars 2009 10:14

Tjaoo, nu har jag haft sprotlov i 2 dagar, fattar ni 2 hela dagar utan något som hellst boden. De var skönt ;> hihi

Jag fick träffa mina kompisar och min Broris fyllde år hela 20. Jag har varit med om tragedier som egentligen bara jagsjälv förstorar eller så ja jag vet egentligen inte vad som händer ibland.

Det har varit kalasigt, och superkladdkaka som jag blev sugen på nu, ska nog ta lite med banan och glass, mmm.. :D

Igår såg jag halva melodifestivalen med Gurra, Jokki, Amanda och Elina, åh vad roligt att ändligen träffa er igen. Jag saknar er när ni har lov och inte jag. De är så otroligt jobbigt verkligen.. Igår så åt Farmor och Gurra middag hos oss och de var gott men hos mig tog de stopp! Ja menar de brukar ju aldrig ta stopp för mig när jag äter men de verkligen gjorde de så ja var tvungen att lämna massor :S Kändes dåligt.

Jag och min pojke har också hunnit komma till 8 månader i helgen vilket är hjärta <3

Idag blir det boden klockan 14 från luleå. Hoppas att de går bra idag och att jag är taggad, just nu är jag inte de. >.< Hur som helst kommer vi sova där Måndag till Onsdag, de ända ja känner är ångest. Jag vill inte.

Av Jenny - 5 mars 2009 13:23

Tajo, jag är hemma ni vilket är lite ovanligt, jag spelar ju in film och åker klockan halv 7 varje morgon från luleå, alltså 6 härifrån. Men idag börjar vi åka från luleå klockan 15 så de blev sovmorgon och jag som somnade typ straks efter 8 igår. Så trött var jag.... :S

Lovet går åt till att sova och vara i boden, jag orkar nästan inget mer, dock åt jag ju middag och såg på film hos Amanda igår med hon och gurri, och de var både kul och bra filmer. :)

Hur som helst kommer jag gå fullpackad till bussen nu om typ en halvtimma. Kul.. Jag kommer alltså ha 3 proppfulla ica påsar och 1 ryggsäck. Vad ska folk tro och hur ska jag få med mig allt är en stor fråga.. Men jag ska försöka.

Ska kila, mår illa och Carro har magsjuka, känns inte så bra.

Vi kommer hel kring 20 i 11 ikväll så ja kommer inte att orka ta mig hem, därför sover jag hos min pojke. Jag har värstig tur att han bor så nära skolan och allt :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards