Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Jenny - 27 augusti 2007 18:17

Helu, jag har ju börjar gymnasiet förra veckan på måndag och jag går filmarbetarprogrammet :) förkortas Film 1. ^^ Det är väll trevligt änn så länge, men imorgon ska vi börja titta mera på själva filmandet och så. Och om jag inte tycker de blir så kul, så ska ja faktiskt byta till media i suppose :) Jag tycker ju om att ta foto och så.

Men är de någon som kan hjälpa mig lite med om hur man gör sånnahära tillval typ?! :S Ja har absolut ingen aning.. O,o He-hu.. Men nu ska jag typ om ett tag ut och gå med Elina och Amanda :) Känns som att jag aldrig träffar amanda mera, heemska tider. Eller de känns som att jag inte träffar NÅN! :( huhu :'| Men de kommer :) <3


Idag var jag sjukt risig så ni får en tokig bild på mig sen typ i fredags tror ja de va x)


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards