Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Jenny - 30 maj 2012 13:35

I helgen var Gurra och Joel här i storstan och hälsade på. 

Det var väldigt fint, var alltför länge sen vi pratat eller träffats. Det är verkligen det sämsta med att bo här. Mina finaste vänner är inte här!

Jag är så himla glad över dem jag har här, med de är stockholmare och har alltid fullt upp.. De lever i ett helt annat tempo. Et tempo som även jag testat på under perioder med de passar inte mig. Jag är inte gjort för sånt. 


En till sak bara.. Jag är så jävla less på allt som har med exportera och konvertera. Jag är så less att ag bara vill spy och skita i allt. 

Vi hr visning på skäris bibblo idag.. De får vi se om det blir något av! 


Jag saknar morfar och mormor. Blir så orolig, de börjar bli gamla. Mormor som skulle vara hundvakt åt mig när jag skaffar hund! :)


 

Saknar Ragge. Honom skulle jag ha tagit med hit om han hade levt! Nog för att han alltid kommer vara friluvskanin som lever ute i alla väder! Finase Ragge <3



   

Så saknar jag min levande kisse. Hon valde mig när vi kom för att välja. Så vi valde henne när hon valde oss. Det var tur, den finaste missan! :)


 

Saknar mitt sjukt snygga röda hår!! 

Även fast jag inte planerar en färgning så kanske i framtiden igen.. Men less på håret.. JA! åh. Måste klippa nå drastiskt typ. Hos min frisör i Luleå!


 

Det bästaste! :) Jag älskar att vi blivit sambos!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards