Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under september 2007

Av Jenny - 19 september 2007 15:02

Heluu, nu har ja kommet hem för ett tag sen och nu har jag laddat upp på 9 september, bilder och hur lördagen var ! :D Hihiw, ville bara säga de ^^


Och de ska komma en bild på lilla Cia bara för att hon är så supercutie på den bilden! :D <3 Tjärlek på dig Lillegummi! :D


Av Jenny - 18 september 2007 22:10

Hej, väldigt länge sen ja skrev, förlåt. Och nu måste jag sova också >_< För min papi has damp. :(


Men idag var jag och Cia på våran egna lilla "fotosafari" (taget av Hasse och eric^) Jag fotade och hon var med mig! ^^ Love ypu girl<3 :D


I helgen var jag ju i gbg, så de kommer väll någonting därifrån också i något kommande inlägg, förlåt mig att ja inte skriver och laddar upp. Men när ja är borta varje helg är de krux "/ Men nu blir de inte mera borta! :D

Nu ska ja vara hemma ett tag iaf ^^ <3 De är skönare än man kan tro, hihiw ^^

Nu CHILLAR JAG bara ^^ HAHA! x) verkligen inte Jennny ooooord ^^ kuwl!

 PÖSS! <3 KOmmer bilder och inlägg! :) i PORMISE! (A)


Jenny såg House idag hos Linnea x) och hade sjukt roligt med Reklamerna ^^



Av Jenny - 9 september 2007 16:24

Hej, nu har vi kommit hem från Stockholm, men de har verkligen varit roligt! :) <3


Torsdag, flyget gick kl 19.15, vi kommer fram till Arlanda kl 20.30 Där står Lena och väntar på oss, vi tar våra väskor och beger oss till Lena och Sten, alltså Upplandsväsby! Deras hus är väldigt fint och mysigt. Vi bäddade och fikade kvällsfika, sedan vart de sängen för det skulle bli en lång dag på staden nästa dag!


Fredag, vaknade på natten av känslan att nån låg bredvid mig i SaMmA säng O_o Jag blev asrädd, men vågade till slut titta. Och jag blev rädd igen. För där låg Linnea! xD Hon som egentligen skulle legat bredvid mig fast på golvet, i alla fall så var de så dagen började.

Vi steg upp vi 9 och åt frukost gjorde oss i ordning, gick till spårvagnsstationen och hoppade sedan på! ^^ Allt gick som på rälls! xD Vi gick på staden! :D Shoppade mycke och de va roligt! <3

Ja ska väll lägga in nått kort på mina inköp någon dag ^^ Hihiw

Klockan blev 6 och vi skulle leta oss tillbaka till Centralen där man hoppar på spårvagnarna ^^ Jokki kunde vägen och ja hade ingen aning om vart vi gick riktigt x) Men de hittade iaf och kom hem till Lena och Stena! ;)

Middagen blev serverad och de blev pasta och köttfärssås =mycket godismat! :D Tyvärr har jag varit sär och inte tagit någon bild på Lena eller Sten.. :(

Efter maten gick vi till en ica affär eller något liknande, köpte matsäck till Lördagen. Vilket egentligen varit helt onödigt.. O_o Men de får ni höra när Lördag kommer.  Matsäcker innehöll Yoghurt, juice, godis, kakor, mackor. (har jag glömt något?)

Vi går hem, tittar på friidrott medans vi äter en jätte god äppelkaka! :)

Sen så lägger vi oss för Lördag ska vi upp klockan 6.. O_o


Lördag, Vi stiger upp klockan halv 6, gör matsäck till dagen äter frulle klär på oss och går till pendeltåget! :)

Vi hoppar på och klockan är då 7.13 tror jag de va ^^ Sen stiger vi av, hittar till bussen, hoppar på, hoppar av. FRAMME! :D

Då kommer vi till Gröna lund och då har klockan hunnit bli 8.00 och vi har då 12 timmars väntan framför oss! :) När vi sitter utanför Grönan så är de rätt chillt, under tak och allt är frid och vi är torra. Fötterna är också torra.

Klockan blir 12 och vi blir insläppta. Då börjar de jävliga!

Vi ska stå ute i regnet och de finns inget skydd och ingenting! Vad ska vi göra? O_o Vi kom på att de borde finnas tält som dom slår upp! x)

Men de gjorde dom dock inte, vi stog där i 8 timmar! Men de var de värt! :) En upplevelse blev de hela! :D <3

och de blev en massa tjärlek på Håkan <3 :) De blev nog den bästa kvällen i mitt liv trotts allt, kanske ^^ <3 Nu kommer bilder! :D



Av Jenny - 6 september 2007 17:49

Hejdå Luleå!

Om 10 min far jag till flygplatsen! allt är färdigt nu! ;D Nästan iaf! :S


PUSS! I LOVE YOU! <3 :D

Av Jenny - 5 september 2007 22:34

Hej, Nu är allt pacKat oCh klaRt!

PUSS PÅ ALLT SOM HÄNDER NU! <3

Allt är bara så mycket tjärlek <3 så ja blir en massa tjär :D Hihiw


Idag såg jag IDOL! ^^ De kom med en jättesnyggo kille x) Vet inte va han hette, men iaf så va han blond och söt ;) pöss på honom dåh! :' * Missade programmet igår för ja såg Kyle xy! Men spelade in Idol, men de blev inge >_< FAN TA VÅRAN TEVEE! xD

Tänkte visa en bild som ja inte har nån aning om vem som har tagit den, men den är sjukans snygg x) Förlåt om ja är så slö och inte orkar ta bilder just nu. Men de kommer :) I promise :D


Av Jenny - 5 september 2007 17:16

Hej, idag har vi äntligen hittat de vi skulle till Lena och Sten. Jag tycker att de känns mycket bra att köpa de vi köptE! :D Mycket fint vare också! :)

Hihiw! Puss på jokkis mamma som är så snelhest och tittar OCH hittar åt oss ;) Höhöw. Asså shiet va sär ja är just nu ;D Förlåt. Men de får ni stå ut med O_o


Men KOMMENTERA MASSOR! <3 dE är tJärLeK


Och tJärLeK på dig också håKaN<3 Du äger som alla så SJUKT mycket <3 FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG! DU ÄR BÄST BÄST! <3

 NU ÄR DE SJUKT NÄRA!!!!!!!!


Av Jenny - 2 september 2007 15:10

Hej, Idag har jag inte gjort nått vettigt förutom att typ duschat..! He-hu Grattis på mig x)

 Men senare idag ska vi fara till farmor och äta middag. He-hu, trevlo, kanske O,o Men eftersom jag inte gjort nått vettigt idag blir det inget vettigt inlägg idag, Höhöw!

Tack och hej för mej! :)




 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards