Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 september 2007

Av Jenny - 29 september 2007 17:38

Helu, igårkväll så sov jag Jokki och Cia i en ödestuga, och den är verkligen HELT SJUKT öde! ^^ Hihiw, det va roligt, och mysigt. Fast sjukt kallt på morgonen och jag längtade bara efter min mössa och en massa jättemycket kläder när jag vaknade där vid 7 kvisten och sovit högst 5 timmar.

När jag till slut kände att jag verkligen behövde hämta min mössa, så väckte jag typ dom andra. Cia steg upp och gjorde upp eld i kaminen och jag tog min halsduk istället och gjorde någon sorts turban av de hela och va super ful. Men vem bryr sig i en ödestuga? hihiw x) 

Vid halv 11 tror jag det var for vi hem då åt jag för att ja va hungrig (stavning?:O ) sen kom jag med en briljant ide till min vän Määria, vi skulle gå till långberget. Vilket vi också tog och gjorde! De va mys de också :) Fast lite kallt, så när de blev föör kallt då gick vi hem till mig och åt en massa ^^ hihiw! :D

Jag hade faktiskt med mig min kamera men har inte hunnit lägga in bilderna ännu. Så dom kommer senare :) Puss ^)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards