Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Jenny - 8 september 2008 20:09

DAGENS VILL HA: Alex nattbesök.
DAGENS KLÄDSEL: mjukisar. Väldigt slött alltså.
DAGENS SMINK: först inget sen mascara.
DAGENS FRISYR: först lilla my tofs sen utsläppt efter att jag simmat.
DAGENS HÄNDELSE: Jag simmade i pontusbadet 20 längder fram och tillbaka.
DAGENS LÅT: just nu honey honey som samme och alva går och sjunger. ;>
DAGENS PLANER: slöa ännu mera hos Amanda x)
DAGENS SAKNAD: fika/glass
DAGENS DUMMASTE: Matten idag. Fattade noll..
DAGENS LYCKA: Puss från min pojke. <3
DAGENS DROG: Mat, jag har ätit sjukt mycke. alldeles för mycke alltså.. :O
DAGENS ROLIGASTE: Jag berättar för Amanda om när Alva ser mig och Alex.

DAGENS FAVORIT: Musiken i mobilen.
DAGENS KÖP: Jag har inte köpt nått idag.
DAGENS GODIS: och inget godis eftersom jag har godisförbud och bara äter på fredag.
DAGENS HUMÖR: Medel av allt tror jag :p
DAGENS CITAT: Amanda "Oj, nu kommer alla hem." Samuel "Åh, till och med päpis?"








Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards