Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Jenny - 21 september 2008 18:14

hohooo!

Idag vaknade jag inte hemma, även fast ja inte sovit hemma på 6 dagar så var de helt sjukt skönt att sova i en riktig säng igen. Sen så låg de värsta snyggingen bredvid mig, de var coolt! ;>

Vi gjorde inte mycke alls idag, och jag tog 3 bussen hem.

De är alltid lite pirrigt när de är en 20 buss för då vet man aldrig om busschaffören är snäll och låter en gå in även fast man inte kan klicka busskortet. Idag var han mycke snäll.

När ja gick hem blev jag mött av en Amandaflicka, hon kom på cykel och cyklade mig en liten bit men sen gick vi resten (pga uppförsbacke).

Jag har kämpat med kalkylen idag och nu är den klar, de blev konstigt för man ser inte rutorna på pappret som man ser på datorn. Men nu får de bli som de blev. :O

Har just ätit middag och min mage låter massor (gör så både när jag är hungrig och efter att ja ätit, mysko javet.)

Om ett tag får ja sms som kommer likna "du kan börja vandra nu", då ska jag bege mig på en prommis med Elina och Gurra kanske Linnea och Jokki?

puss

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards