Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Jenny - 3 oktober 2010 21:05

Vet ni, varje dag så plågar jag mig själv flera gånger per dag genom att äta något.

Jag tror nämligen att jag inte tål gluten, (har ni nog hört förr) men nu för att kolla det måste jag äta det. 

Nu när jag alltså äter allt så tror jag att min tarm håller på att gå sönder, den fungerar inte som den ska och varje gång efter jag äter (behöver inte innehålla gluten) så får jag ont. Sen finns det fler konsekvenser som inte är så roligt att gå in på. Men det är alltså hela dagarna.

Min mage är som bäst när den lyckats smälta maten och är som "tom". Då känner jag min som bäst, när man egentligen är utsvulten. 

Detta är så extremt jobbigt eftersom jag liksom sitter och äter saker som gör mig illa.

Extremt jobbigt läge eftersom det inte spelar någon roll om jag inte äter gluten under typ en dag för tarmen är ändå paj.

Aja, bara 2 veckor kvar av smärta typ.. jippi 

  

Inte nog med det så sväller ju magen också, och man känner sig extremt tjock. Snart kan jag inte ha mina kläder.. hehe skoja

Av Jenny - 3 oktober 2010 20:20

Nej hurrni, nu säger jag att det får vara slut på detta!

         Nu har vi inte setts på skita länge!!

Så nu ska jag alltså ta tag i detta och försöka fixa så att vi ses, jag saknar er så alldeles för mycket!! Och till Jokki, när vi ses måste vi alla skypa med dig samtidigt eftersom jag inte kan göra det själv...!

VI SES säger jag!! :)


(Finbilderna från Alanya!! :) )

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards