Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Jenny - 13 oktober 2010 22:27

Borde egentligen lägga mig nu men jag har precis sett klart veckans serie avsnitt! Wiho, första gången jag fixade detta själv. hehe :)


Ikväll så hade jag tänkte att Alex skulle komma hit när jag slutat jobba (halv 8...) och så vi hinner ses nu innan jag bosätter mig i Piteå ett bra tag framöver. Men icke, jag får vänta till imorgon.

Jag måste säga till er som varje natt får sova med någon, det är verkligen betydelsefullt och ta vara på de tider ni har tillsammans, för plötsligt så är man ute och gör annat så man knappt hinner ses. Varje stund jag hinner träffa min Alex nu är guld värt. 


Igår fick jag även träffa Gurra, länge sen och vi måste försöka ses nu i helgen också för annars blir det så jäkla länge ju!


Imorse besökte jag även vårdcentralen för provtagning. Höll på svimma som vanligt och låg i typ en halvtimme efter att hon tagit dem för att hade jag gått hade jag ramlat ihop som en säck.. Att det går så fort.

In med nålen i armen (som hade bedövning) och jag ser inte något, svart och snart svimmar jag.. Hann aldrig svimma just för att jag typ vet att de kommer, men denna gång satt jag upp så de gick raketfort. Hatar blodprov.


Annars då, inspelningarna börjar på Måndag. Mer om de då. 

Idag köptes de in massor med ätbara saker, men ack så mycket mer som kommer att handlas. Jag börjar nog bli lite nervös! :) haha


Sen har vi en kyckling borta, grannen tror att en stor svart katt har tagit den. :( Inte kul!! Skittråkigt helt enkelt. 

Stämningen bland hönsen har varit konstig, de märker ju att denna är borta. En i familjen deras.. Så synd!

Nu sängen!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards