Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Jenny - 13 november 2010 16:32

Piteå hela denna vecka också som vanligt! :)

och Igår paltmiddag hos Farmor och hon hade varit så himla duktig och gjort glutenfri palt!! Så gott, var skitlänge sen jag åt palt så 2 för mig och jag blev helt perfekt mätt! 

Skönt eftersom jag nu alltid äter förmycket när vi får mat. Jag är för hungrir och tror jag kan äta mer?! Så himla knäppt.


Igår klev jag upp 4:15, vilken jäkla tid?! Vi var i Sikfors och spelade in, och de gick himla bra ändå. Fredag är den bästa dagen för då vet man att det är helt och de flesta är på bra humör för att de ska få fara hem igen! :p


Sen har även Alex kommit till mig på hotellet i veckan, åh så skönt att slippa sova själv i det där spökhuset. Och det var inget problem att sova i den smala sängen (för mig... hehe som är rätt bra på att knuffas i sömnen..). Det var lätt de bästa på den här veckan, vi gick och åt middag på ett mysigt ställe i piteå och bara myste! Vi var helt ensamna på stället förutom kocken.


Ikväll ska jag ha en fin kväll med 2 favvo flickor, med film och mys. Även boka biljetter till Norge för 9  Mars. Kommer bli NICE!! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards