Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Jenny - 19 juli 2010 22:01

Jaha, det är sommar och datorn får inte mycket av min tid.

Men idag känns det ok, har jobbat rätt mycket nu, men har även hunnit vara på stranden förra veckan då det var varmt och hyffsat skönt. Men usch vad jag blir arg när det är sommar och värmen bara försvinner. Ge tillbaka den då!!! :O

Jobbet går bara fin fint och dagarna går fort när man jobbar, igår kväll var jag och spelade volleyboll med folket och några till. Roligt men for för tidig uppstigning idag för jobb. Men så äre.

Dock önskar jag mer än allt att min lilla Alex kunde vara hos mig nu, då skulle jag slippa att sitta framför denna plåtburk som jag nästan hatar på sommaren. Men han ligger hemma och har sjukat ner sig. Vad är de för sätt lixom? :/


Men Lena och Sten kom hit igårkväll så imorgon ska vi på min lediga dag ut i skärgården mest troligt, idag bakade jag och mamma kubbar och chocolate chip cookies, gjorde skagenröra och västerbottensostpaj. Supergott.

Åh imorgon ska jag äta det, längtar ;) hehe

Hade velat att lilla Alex hade kunnat hänga med mig och de andra med båten men jag hatar att folk är sjuka! HATAR! Det bara förstör. 

Vi har 5 små söta fina kycklingar hemma här. Åh dom är så fina :')

Jag har kommit in på hälsovägledning men få se om det blir något med det eller något med det andra? Måste ringa!

Nu ska jag bara se till så att sommaren kommer tillbaka! Tjing mina vänner!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards