Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Jenny - 29 juli 2010 22:53

Åh en ledig helg framför mig! Skönt! säger jag bara! :)

Har jobbat 9 dagar i rad och 6 i rad innan de med bara 1 ledig dag emellan dessa 6 och 9 så jag är rätt slut. :)

Dock blir det inte mycket vila i helgen för det väntar festligheter och annat skoj! 

Men idag efter jag slutat for jag och mami först till team sportia för att kolla springskor, har snackat i cirka 1 år att jag behöver nya men har ändå alltid använt de gamla, så idag fick vi hjälp men kom hem utan ändå, de fanns inte dem som jag skulle ha, för min fot måste ha inlägg på insidan och vara smala. Dock är det så perfekt att det finns skor för mina fötter så jag blir helt lycklig!

Vi kom istället hem med springsockar och en träningsjacka.

Men drog till stranden och det iskalla vattnet och badade, ikväll varit med Alva och på springtur till skäret, Alvik och hem. Vart dock lite björnnojig på vägen! :O


Väntar på att Alex ska ringa. vi hade tänkt att ses ikväll. Men jag tror att det kommer att skita sig väldigt hårt. Tråkigt tyckte jag för det var ett tag sen.. Nu ringer han!!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards