Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Jenny - 18 december 2011 19:36

Tjao

Väskan är nu packad och imorn beger jag mig Norrut, Alex stannar dock några dagar till.

Igår var jag taggad till tusen och Alex var bara halvt, vi var på väg på fest men slutade med att vi stanna hemma, vi blev alldeles för slöa. Lite synd för att jag hörde att festen var grym men ibland tabbar man sig själv. :) Taggar dock inför juldagen i Luleååå! ;D


Idag på morgonen bakade jag en saffranskaka, för de var besök som skulle komma, tog en prom och var redo när gästerna steg på! Lena och Sten! Blev så nöjd för de tyckte kakan var asgoood! :) Bjöd såklart på lite andra smågrejer! ;) hihi

Kl 16 var jag på Julkonsert för Josefinas kör! Så duktiga. Önskar jag också kunde sjunga.


Laxmiddag ida.

Nu ska jag pussa på Alex innan vi skiljs åt imorrn, jag åker vid 7.. Framme i LÅ vid 11. Sitter och hoppas att jag ska stöta på Jokki på flyget! ;)

Får träffa min misse imorn :)  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards