Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Jenny - 23 december 2011 19:10

Jul!

Jag är i Luleå!

Trodde ju att jag skulle få de himla lungt här hemma, men där hade jag fel, jobb både igår och i förrgår, även imorgon på självaste julafton, dock bara från 7-12! Tyckte att det funkade ju riktigt bra. Då går tiden riktigt fort :)

Tycker så mycket om dedär äldre människorna som jag får åka till! Detta jobb ger verkligen gläje tillbaka! <3


Idag fixa jag sista julklappen och igår var det också julklappsköp! 

Jag planerar ju att gå ut juldagn eller annandagen eller båda. Har ännu inte bestämt mig eller handlat något att förtära, de ska ordna sig säger jag bara för jag kommer verkligen att gå ut! :)


Mycket julstök har de också varit så sydafrika har kommit undan, har knappt hunnit nå. Inte ens packat upp väskan jag hade me mig..


Bakade peppisar idag!

 God jul! 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards