Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Jenny - 19 januari 2013 17:07

Ikväll har vi främmande av en GI/LCHF snubbe så till middag blev de röd curry gryta med grönsaker och fläskytterfile.
Till efterrätt har jag gjort semifreddo med mörk choklad i som jag tror blir supergott!!

Av Jenny - 19 januari 2013 12:48

Vilken fin dag det är idag! Dock lite för varmt, ligger runt -1 och har varit uppe på nollan. Ser på vädret att det snart är tillbaka till det normala.
Önskar jag kunnat dra på mig skidorna idag och bara åka så långt jag orkar men igår bröt de äntligen ut lite feber och ännu mer nästäppa. Vill få ett slut på att vara sjuk stup i kvarten. Vet inte hur jag ska lyckas med de.
Blev iaf vilande från träning igår och idag.

Igår var jag en sväng förbi universitetet och hängde med Alex resten av dagen. Vi har blivit så spelnördiga så vi tom for och köpte 2 brädspel som vi spelade på kvällen ;) och till frukost idag. Men det ÄR kul!!
Puss

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards