Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 20 september 2007

nu kan du få mig så lätt! :D

Av Jenny - 20 september 2007 21:14

Hej, igår i matkön var det en tjej som stog före mig som tydligen varit med i Idol. Hon stog och sa "tänk att man fick vänta i 6 timmar på att få sjunga". Jag blev less x)

Ja menar dom är ju innomhus (fast inte i början men ändå).

Rena jävla lyxset (stavninga?), vi stog utomhus i 12 timmar. Ja de var faktiskt lite mera än 12 timmar.

Men det var värt de så ja ska inte klaga ^^ puss :D


Dom är uppe på taken, alla är högt över staden, sommarn snurrarfort när vi bara snöade bort, och jag vågade aldrig hålla din hand. Vi är inte sånna som i slutet får varann! Och alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dig" jag kommer aldrig tillbaka hit igen, Neon skyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna. Alla dansar och jag tänker är du också själv, var är du ikväll?

Vem kysste Elin, bakom ryggen på Marie? Var det den store poeten som hon var förälskad i? Fanns det en plats, i henners värld för 2? Snälla skicka ett vykort för jag undrar så! Och jag undrar vad som händer i vår del av stan, vinden håller tal vid en hamburgerbar. Den har blåst sig trött och alla flickor har gått hem och du var sötare än dom när jag slängde bort det igen. Jag slängde bort, nån slags vän.

Det var så mörk, den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något, HOPPATS PÅ NÅGOT. OM DU VILL HA MIG, NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT, OM DU VILL HA MIG NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT, OM DU VILL HA MIG NU KAN DU FÅR MIG SÅ LÄTT, OM DU VILL HA MIG NU KAN DU FÅ MIG.

Lura mig nej nej, vad folk än säger.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards