Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under september 2008

Av Jenny - 7 september 2008 22:29

Hela helgen har jag varit med min pojke. <3

Vi har haft mysigt och roligt och bestämt oss för godisförbud alla dagar utom fredagar. Jag undrar om han minns de. höhö, iaf inte igår (alltså dagen efter att de besämdes) för då fick jag godis som han inte ville ha så ja satt och åt. Jag hade alltså glömt de själv ockå. hehe x)

Jag har även hunnit vara med mina söta vänner, vi har firat Linnea med att öta på ban thai (kanske de stavas), min mat var så stark att jag bara satt och vifftade in luft i munnen men annars var den god. Efterrätten =bananasplit delade jag med Cia, jag ångrade efteåt att vi inte köpte friterade bananer istället. Men de var gott ändå!


Av Jenny - 4 september 2008 16:17

Tjoho.

Idag har jag varit på skolan som en helt vanlig dag, jag och jossan ringde till kvinnan som vi ska följa med i boden. De kommer bli så sjukt spännande. Vi ska alltså göra en dokumentär och då kommer vi få följa med henne som vi ska träffa på en utdrivning.

Hon frågade om vi var rädda, jag sa nej att de skulle bli spännande. Dock så blev vi rättså rädda när hon sa så.. x)

Jag åt just middag så de blev en lite pause i skrivandet, dock märks ju inte de för er läsare. Plättar var de iaf.


Annars så fick jag sluta före 2 men var trög och fattade inte att vi slutat, så jag satt kvar och missare 2 bussar. De var nice ändå. Jag åkte hem vid 3 och var panik artad tjej i bussen för jag trodde att kvinnan bredvid mig skulle åka långt och att jag blivit tvungen att säga henne något mycke pinsamt för att jag ville ta mig förbi, dock blev det så att när jag tryckte på stopp så var hon precis också påväg att klicka stopp. Vi bytte blickar och log vänligt.

Jag pustar ut, jag behöver inte klänga mig över denna okända kvinna utan hon ska av på precis samma ställe som jag.

Annars så är hela gatan här nere (typ) uppgrävd. De ska nämligen tillkomma något som heter fjärrvärme och även mina grannar i samma veva skaffar bredband. Maskiner överallt.

jag hoppas på besök ikväll.

Av Jenny - 3 september 2008 18:11

Hej, jag har just skrivit färdigt min krönika om OS. Men Alva i mitt knä.

Hon har namsdag idag och blev jätteglad när jag grattade henne. :')

Men nu ska jag äntligen fara till Min flicka som kom hem från självaste New york idag. Gosh vad jag har saknat henne <3

Jag ska tjecka in alla hennes nya grejer och titta på korten och höra allt som hänt! :D

Ja ska bege mig i regnet och cykla. nu på en gång!

PUSS

till min pojke. :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards