Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Jenny - 25 februari 2008 17:03

Tjenamossen allesammans, nu har ja just fått beskedet att jag får följa med Cia till Ikea imorgon(: yey! great!

 Då ska jag hitta mig en tavla att sätta på min vägg! :D De blir antingen en ganska stor eller 3 mindre lixom (:

höhö!


Ikväll ska ja ner till Mändi, och Gurra kommer också dit. Förlåt tjejer att ja dampar på kvällarna, >,< Ja vet egentligen inte varför ja gör så.. .____.


Hur som helst så va ja på staden idag med Cia, vi kapade loss en gång! (;

Hittade ett par Jeans som egentligen kostade 400 men nu kostade dom bara 99. Vi ba yeey, lätt köpa! <3

Sen hittade ja en yyybero snygg jacka, grön var den och super nice! ja blev nästan kär! :D

btw så har ja bilder på bdb, på dessa snoggygrejer!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards