Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Jenny - 13 februari 2008 15:28

Goddagen alla ni människor som läser, idag har ja tagit mig tid att vara hemma, jo, för vi hade som typ inget speciellt idag. (hoppas jag >,<) Ingen ringde efter mig iaf x)

Jag tror att ja mår lite bättre, och har fått veta de att jag måste iväg idag. O,o Förstår ni, ja klarar typ inte dethära, alltid är de nått. Iaf så fyller min kära Farmor 75 bast idag. wihow grattis till henne, och dessutom så ska vi (släckten) fira henne på Waldorf. (måste säga att de va ett tag sen och de ska bli lite trevligt)

Så ja måste ta mig till bussen och åka till stan, dessutom kan ja ju inte se ut som en korv där, så ja blev tvungen att fixa mig lite. Bytta kläder, släppte ut håret och lite smink , ja fick en hel klar förbättring. faktiskt.

Idag har ja levt på te, te och macka och även mackaroner som ja tog mig tid att göra, även nån slags sås som ja stoppade förmycke peppar i, annars hande den varit supergo. Men de va lite go så ja åt de iaf.


Måste borsta tänderna för dom är äckliga efter teet.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards