Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Jenny - 12 februari 2008 13:53

För tillfället suger de mesta för att ja är sjuk (egentligen vet ja inte min sjukdom, de är typ förkylning blandat me nå okänt) och har 2 prov i veckan.

Eller okej, de är typ de ända, men de blir ju som så mycke. >,<


Hur som helst så ville ja inget annat än att stanna hemma både igår och idag. Men nej, igår då blidde ja tvungen att komma för janita behövde hjälp me de vi gör och idag skulle ja vara typ reporter och vi skulle prata med en man, faktiskt han som gjort dessa isskulptur djuren i stadsparken (:

Han va trevlig, men ja var ju fortfarande sjuk.

12 så orkade ja inte mer och vi va ändå klara med filmningen, så då fick ja ändtligen åka hem.

Ja satte mig nu här för att plugga till mitt jäklarns prov, men de kan ta och dö eller nå.

Imorgon så stannar jag iaf hemma om ja känner min dålig.

tack och hej, leveräckelpastej.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards