Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Jenny - 1 juli 2008 23:44

Idag har jag varit på udden!

Jag trodde att jag skulle ta mitt första dopp nu, ja jag lovar, ja är faktiskt ingen badkruka eller så. Har bara inte blivit.. Men inte att de blev, vi begav oss till stan i värmen och jag köpte mig en svart tröja (mycke behövtlig!) och ett par supersöta örhängen.

Jag har också kommit på att jag älskar örhängen! Dom är så fina. :)

 Elina och Jokki shoppade dom också, de blev bland annat skor, shorts och päronhalsband. Superfint!


Ikväll såg jag Maria och Jokki en film, Love in Manhattan, sen var bra och jag grät. Den var så sorglig.

Jag kan också berätta att jag har väldigt lätt för att gråta i filmer, även tecknade. Lejonkungen är så grymt sorglig. Ja undrar hur många gånger ja gråtit när hans pappa dör. Usch. haha, så jävla töntigt men vadå, de är fakiskt sorgligt. O.O


Vi har fått nya grannar, dom är inte så farliga som Victor påstod. Jag var riktigt rädd först. x)

Några andra nere här på gatan har fått ett till barn igår kväll/natt (vet inte riktigt). Ni anar inte hur glad ja är! :D Super liksom!

Det blev en William. :)

Av Jenny - 1 juli 2008 00:43

Gissa vad?

Jag har en blåsa på tungan som ja inte kan sluta "känna" på. Superjobbigt!

Och jag har också fått världens festival känsla när ja tittade på förra årets nsd bild som jag och några av mina vänner kom med i.

De var melody club på scenen.

åh, de var så bra..


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards