Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Jenny - 13 juli 2008 14:01

Hallåå, nu har jag varit borta ett tag.

Jag har varit bara hemma också men inte orkat sitta vid datorn och inte varit hemma också.

Det är nämlingen så att jag har i fredags klockan 16.30 börjat en färld till min kompis Johannas stuga. Den ligger ungefär 2 mil utanför Älvsbyn och nu är det så här att vi har CYKLAT till hennes stuga.

Från Antnäs till utanför Älvsbyn = 6,6 mil.

De jobbiga var inte längden utan backarna. Usch. De var nästan hemskt!

Plus att de regnade på oss i början, men de gick över efter en stund. 


Men vi lyckades ta oss ända fram till slut! Mycket bra jobb tjejer. (Vi var 6 stycken med mig)

När vi kom fram så åt vi och sen bastade och badade (alltså duscha i vattnet), de var sjukt skönt men ganska kallt. Men supermysigt! :)

Jag älskar typ Johannas stuga! Ren kärlek.

Vi har badat alla dagar vi var där eller okej, inte alla men jag jokki elin och cia iaf.

Och idag har vi fått skjuts hem. De har varit superskönt men lite kallt i luften ibland för att solen var borta ett tag, men idag har de varit varmt där. Vattnet var ganska varmt också och vi har lekt på.

Och jag tror vi köpte lite för mycke kött trotts allt x)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards