Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Jenny - 7 juli 2008 00:24

Jag har åkt till stan (och betalat bussresorna) varje dag i 6 dagar i rad.

Jag har inte alltid bara gått på stan eller så men ändå. 6 dagar i rad och dom flesta med hemresa också :O

Vad har jag sysslat med egentligen? de kan man undra.

Men jag har haft de trevligare där och har nästan ingen av dagarna velat åka hem och ja. De är helt sant.

För vad ska jag göra hemma? okej, ibland har jag saker att göra hemma (hade ja också dessa 6 dagar).

Idag har ja mått superkonstigt, ibland jättebra men ja har typ mått illa helt mycke. Och då är min fråga, kan man börja må illa av att inte äta så mycke?

För idag har jag ätit otroligt lite.

Men när ja ätit så har jag mått illa efteråt? >.<

Idag har jag iaf hälsat på i en fin lägenhet med inbyggd fisk och fluff täcke.

Vi har också planerat för cyklingen som blir på fredag. Vi kommer att ha asmycke mat.. :O ^^

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards