Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Jenny - 12 november 2011 16:51

Halloj! 

Jaha då var jag tillbaka i storstan, snart en vecka har hunnit gå sen jag kom!

Hemma i Lå var så fint. Hade alltid finisar med mig! Blev typ nervös och orolig när jag skulle åka.. Konstigt men sen när värdagen nu väl börjat om så känns det bra! Att få träffa Alex igen, jag är så himla kär i honom. Men bara för att vi varit tsm så länge kan humöret vända som en enkrona. Hur som helst min älskling! <3 

Idag är han och tjänar pengar, vilket gör mig ensam.

Idag ahr jag hunnit städa, prommspringa, handla, baka, diska, äta x3, kolla serie, duscha fixa mig för ikväll. Effektivt ändå! 

Nu äter jag middag, blodpudding. 

Ikväll klass maskerad fest! Blir himla skojj! i lokal och allt! Taggad!

Kram till er!       

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards