Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Jenny - 16 november 2011 18:59

HeJ! 

Nu kommer jag äntligen med lite bilder! 

De ända bilder jag tog då jag var hemma i LÅ var på mig som MY och på lilla Nelly som hälsade på oss en kväll.. De vill jag inte lägga upp på nätet heller. 

Jaja!

Har sagt upp mig på papper idag också. Känns konstigt och fel. Gillade inte det där.

Men pallar inte kroppen så är det ju inte riktigt rättvist.

Till er lite bilder på min utklädnad på Halloween i Piteå!

         

Klänningen fyndade jag på myrorna för 60 kronor, skorna är mammas jättegamla och rosetten lånade jag av min nalle Bertil! Jag tyckte det var uppenbart vem jag var utklädd till. Öndå förstod inte endel (bara killar... Vet inte riktigt vad de säger mig, att de inte har lika bra fantasi eller minne eller aldrig tittat på barnprogram?) 

Vad tycker ni som dock bara får se på bild?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards