Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Jenny - 1 november 2011 10:05

Tjabba!

Lule levererar!

Och jag älskare! 


Fredag var ju flyget försenat en massa men sen lyckades jag sova på planet så jag vart pigg efter min uppvakningsfras, möttes av Simon (!!) -överraskning! Åkte hem och hade myskvällsfika med familjen och Amanda och hennes pappa tillslut! :p

Lördag tog jag en prom som jag inte gjort på flera månader.. Rätt skönt! Hälsade på hästarna i Alvik åh så fina, ville nästan inte åka därifrån de var så goa! 

Hann träffa SÖTalva, baka lite kakor och rita lite teckningar!

Jag och mamma åt go middag och sen drog jag till Piteå som Lilla my på fest! Träffade Jossan Bea och massa pitebor! Förfest hos Jossans mamma, drog ut på statt (?), efterfest med kebab och bubbelbad hos Jens! Så himla mys! Drack egengjort mojitos hela kvällen! Supergod! Somnade hemma hos Jossan efter 5. 

Söndag. Dagen efter började jag att inte må så bra men med lite mer sömn så mådde jag prima! 6 timmar räckte gott och väl efter utekvällen!

Fortsatte dagen med lite betongljutning, shopping på storheden (till läggan), bjuda Linnea på fika (åh äntligen kände jag, synd bara att de blev så kort ville ses längre!!!) och middag hos Mormor och Morfar (som hållt räkningen att 70 dagar har jag varit borta! söt morfar!) Höll dock på att somna där.. Däckade hemma i sängen vid 9.. hehe


Igår hade jag små besök av Alva och Sampe, var på massage (AJ!!!), handla lite knivar, lagade gomiddag och var med Amanda.

Lite bilder av jossan..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards