Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Jenny - 8 juni 2011 22:11

Oj! Jag har haft fullt upp!!

I helgen var en lång och ledig helg, ändå hade jag fullt upp och vi hade ju dessutom både storm och fint väder så det gällde att ta vara på de bra stunderna! Och jag har ju hunnit vara med mina nära och kära också! :)

Jag la allt på sidan, även plugget det visar sig nu.. Igår jobbade jag 11-20.30 pluggade då jag kom hem och tränade innan jobbet så jag fick så stressigt att jag fortfarande stog i köket och åt lunch 10.57 KAOS kände jag då. Konstigt nog hann jag ner i tid eller endast en min sen! NÖJD!

Idag, 7-15 jobb, gick hem i den hemska värmen från Alvik och min vätskebrist då var inte att leka med! Övervägde att lägga mig på vägen och agera avsvimmad så jag kunde be någon om skjuts.. Varmen är dock enormt skön! :D

Hemma blev det matlagning och nu plugg hela kvällen, fan vad jag kämpar!!! Jag känner verkligen så för egentligen ville jag idag bara lägga mig och sova hela kvällen. Icket nu är jag klar med min labrapport som jag nu hållt på med ett bra tag..

Imorgon har jag en oklar dag! Shit så skönt, dock hade jag velat hinna och kolla på balen både igår och idag, undra om det är även imorgon? 

Ikväll ska jag sova både skönt och länge ända till imorgon, men vem vet! De kanske ringer vid 7 och säger KOM!


Annars, jag saknar klassen och att ta studenten! ÅHÅHÅHHH Jag vill IGEN! Det var iaf bland dom helt klart bästa dagarna i mitt liv!

     

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards