Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Jenny - 24 juni 2011 10:33

Hello!

Jag har precis gjort klart provet för denna vecka! Skönt att få det bortgjort, nu håller jag tummarna att jag iaf har högst 3 fel!! Gärna inget!!

Skickade dessutom in allt som jag kämpat med i veckan och förra veckan igår! Lättnad från hjärtat!

Idag vaknade jag brevid mitt A (som fortfarande sover) och hade så frusktansvärt omt i min nacke och rygg, trotts att jag fick massage igår och smörjde med Zon! Därför smörjde mamma linnex ett annat sjukt brännande sak som man egentligen inte ska smörja in för det bränner av att bara stryka på men när jag hade såhär smörje mamma in det och jäklar vad det bränner alltså!! Galet. 

Annars är det ju midsommar idag! :D Härligt och jag ser både sol och moln utanför fönstret, är såklart påväg ut men prover görs på datorn, alltså ville jag fixa det inomhus innan! 

Jag jobbar, dock bara 5 timmar, känns bra!! 15.30-20.30 Hinner med lite firanden också hoppas jag :) 

Vid 13 till Alex familj i hans systers stuga och efter jobbet blir det kanske en sväng till mina släktingar i sunderbyn! Mamma har ju gjort gotårtan så måste nog dit och smaka ;) hehe

Glad midsommar!! :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards