Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Jenny - 9 juni 2011 13:01

Hej! Idag är det så himla härligt ute stekande varmt och man kan sitta i bikini även i skuggan (gör det nu!). Jag har varit ute sen jag vaknade, vad dock dödstrött när jag vaknade och har vaknat 2 gånger inatt för att jag varit kissnödig?! Måste ju vara för att jag dricker så mycket nu men måste man börja vakna på natten fr de, de är ju skitjobbigt att kliva upp flera gånger och varje gång ser det ut som att det är morgon för att vi har ljust nästan hela dygnet nu..

Jag har iaf precis gjort klart plugget för idag, gjort klart alla frågor och nu närvarouppgifterna som jag spikade! Skönt! 

Dock prov imorgon, mindre kul! Ska förska göra bort det så fort jag får tid till det!


Idag har jag egentligen en massa måsten och planer jag behöver göra, men ska nog chilla här hemma ett tag innan jag drar mig mot stan. Jobbigt att behöva sitta i bussen och gå på stan i detta väder ju! 

Imorgon tar käre Amanda studenten! FY så roligt! :D Jag kommer se henne springa ut och sedan på studentskivan där! 

Har dessutom hört ca 27 grader imorgon, HÄRLIGT! :D Dock är det väl något liknande idag, kanske lite svalare! :)

Ha de gött!

   och en härlig sommrig bild!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards