Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Jenny - 2 april 2013 19:36

Oj vilken fin påsk jag haft i år!

Dock slutade den lite fel.. 

Har mest spenderat dagarna på isen med Elvis och mamma på skidor. Eller utomhus hemma. Vi har hunnit träffa Doris och Sofia, åka mycket skidor, äta middag hos mormor och morfar och njuta av de fina dagarna.

Alex har varit sjuk hela veckan och de har verkligen varit surt. Har velat vara med han men bäst för mig att hålla mig undan alla sjukdomar för jag smittas på en gång. Men på söndag blev de dax, då mådde han bättre så han kom hit <3 Linnea kom också hit för hon är hemma över påsk!!! :D äntligen, så himla länge sen!

På söndagskvällen var det dags för fest. Jag hade sett fram emot de med slutade i flopp kan man nog säga... 

Åkte hem vid 23, blev så jätte åksjuk och på måndagen mådde jag först rätt bra vi var ute på utflykt på isen och grillade men efter vi kom hem sov jag i 2 h och sen mådde jag skitdåligt och fick magsjuka... Ni behöver ju inte få detaljer men de var inte så roligt. 


Idag har jag varit svag och försökt ta igen mig, äta lite och även sätta mig in i de nya kurserna. 


Ska visa lite bilder på Elvis sen. Han är ju så fin min håriga kille :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards