Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Jenny - 23 april 2013 08:39

Hej!

Det går verkligen upp och ner med skolan, vissa dagar känns der riktigt roligt men vissa känns det som att det går åt pipan och jag kommer mig inte för att göra något eftersom jag inte förstår. Denna berg och dalbanan tycker jag inte riktigt om. Var även och gav vår film till en lärare en dag som fick mig att vela börja med filmning igen... Det är ju så roligt och där känne jag att jag ändå har lite grepp om vad jag kan och vill. Det hade varit så roligt att få göra en dokumentär till, men egentligen vill jag hitta en "partner" först inom detta som vill jobba ihop med mig och göra samma sak. Det är alltid så mycket lättare om man är två och slår ihop tankar, ideér och har stöd av varandra. 

Det är väl de jag känner med plugget att när jag ska göra något själv är det dubbelt så svårt, alltid.


I helgen var jag faktiskt ledig hela Söndagen! Min födelsedag! Det var så otroligt skönt och roligt att slippa sitta vid datorn. 


Nej, nu är det bäst att jag sätter igång med plugget så jag kommer någon vart. Har lite saker inbokade i eftermiddag och morgondagen men det känns bra. 

 

Världens finaste kille när han var mindre och mer rakad i ansiktet. Imorgon åker vi och klipper honom och träffar syrran! Så himla kul :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards