Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Jenny - 16 april 2013 10:04

Hej!

Jag har gått och blivit sjuk igen.. Kände av det redan Lördag morgon, igår var det som värst. HAde knappt kunnat sova nå för att jag var tvungen att snyta mig hela tiden och kunde inte andas.. Suck jag är så less på att vaar sjuk.

Jag tycker att jag är sjuk mer ofta än alla andra jag känner. Därför var jag till vårdcentralen igår för att jag tror att det är nå knas med mig varför jag drabbas hela tiden. Men de hittar ju inget, jag har ingen infektion i kroppen heller utan de är väl virus som spökar. 

Finns det någon där ute som haft/har som jag och har något tips för detta? 

Borde jag äta nå hälsokost-tabletter? 

Läkaren frågade mig igår om jag äter bra och är ute varje dag. JA! Fråga alla jag känner! det är typ de 2 saker jag gillar bäst. 

Jag äter nästan aldrig mat som jag inte själv lagat och jag kan inte påstå att jag lagar onyttig mat. Inte det minsta faktiskt. Ute det är jag faktiskt flera gånger per dag speciellt nu när jag har en liten hund att rasta! Sen älskar jag uteaktiviteter och VILL träna regelbunder några gånger i veckan och gör det då jag är frisk. Men efter varje gång jag blir sjuk är man lite svagare, måste börja om på nytt. 

Tog en liten pause i plugget, när man bara läser och läser blir man så trött så jag måste göra något som gör mig lite piggare. Dock verkar båda dessa kurserna väldigt roliga och utmanande så jag är fortfarande ganska taggad.

April 2010 hade svanarna anlänt så jag for och fotade lite svanar i Alvik. 


   

På mitt födelsedagsfika för tjejerna bjöd jag på detta. Gissar att det är kokosrulltårtan med lemon curd och hallon, jitterbuggar, hallongrottor och fruktflarnkakan. :) Vi får se vad jag bjuder på i år. Har inte planert detta ännu men märkte igår att jag fyller ju faktiskt år nu i helgen! Ska bli kul att få bjuda hit lite folk :) 


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards