Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under februari 2008

Av Jenny - 9 februari 2008 12:23

idag är ja sjuk (ont i huvet, ont i halsen, ont i kroppen, orkar inget), men ja knarkar tabletter så att ja ska hålla mig vaken och på benen.

Så därför ska ja låta mina vänner komma hit ändå åsså ska mitt hår färgas! (:

De dåliga är att ja och Mamma inte får fara och äta hos mormor och morfar, för mormor ska operera sig och får inte bli sjuk.

Och jag skulle ju kunna smitta ner hemme >,< blää, jag saknar dom <3


Iaf så har vi hämtat nymobilen nu! :D hoho, snacka glad tjej. Men de dåliga är att den är helt utan pengar.

Nu ska ja gå och möta gurra för ja vill gå ut, kanske är de inte de bästa. Men ja bestämmer själv idag för ja är ensammen (just nu iaf)! ^)

Av Jenny - 8 februari 2008 16:02

Idag har ja bara en lektion; Matte.

De gick tamigtusan bra, ja satt inte och ritade utan jobbade nästan hela tiden. yeeey!

Slutade 10 i 11. Då gick ja me Filip, Martin, Erik och Adam och åt, okej ja åt inte dom åt. Ja är ju pank så ja kunde inte äta.

Eller ja snikade åt mig lite bröd (okej inte lite, Erik hämtade ett helt lass me bröd åt mig och ja va fet som åt upp alla).

Efter de så gick vi tillbaka till skolan och typ bara satt, eller inte riktigt men sen iaf så träffade ja Linnis eftersom de va henne ja väntat på, ja skulle köpa färg till håret.

Det blev samma som förra gången för de blev ju som ganska bra osv.

Iaf på bussen hem träffade ja Jokki, Boman, Gurra och Vicke! Kändes som evigheter sen!

Ska typ göra mig middag nu eller nå för papi eller mami är inte hemma och simpa ska typ inte äta hemma som ja fattade de.

Iaf har mobilen kommit till mjölkis, men kan inte hämtas av nån annan än papi, och han är ju i jokkmokk (just nu kanske), han kommer hem ikväll men när, de vet ingen.

Av Jenny - 7 februari 2008 21:46

pappa kommer hem klockan 9 och vi bestämmer oss för att fara och hämta mobilen, weiihow. Amanda hänkar!

Men nej, när vi kommer till posten får vi stå och vänta typ länge för att gubben pratar i tfn, till slut kommer han och så ska vi äntligen få dedära efterlängtade paketet, men ocket när han klickar i de så säger han att det inte kommit. Nej vet ni vad, de är kvar i Ånge.

gaah!

Vad är dethära för jävla svammel. blää. Så vi får köra hela vägen hem igen.

Av Jenny - 7 februari 2008 19:28

mitt datorbehov som ja haft ett tag förut har sängt sig rejält och de måste ja säga är väldigt skönt x) höhö


btw så har min mobil och amandas box kommit idag till posten, men papi är seg och har nå after work med jobbet JUST idag, fatta less jag blidde på detta. Dessutom kanske han inte enns kan hämta den imorgon. Ännu mera less.

Men ja ska nog se till att ja får tag i den imorgon! x)

Dessutom ska ja köpa mig hårfärg imorgon. tack och lov för de!

På lördag ska detta göras, ja hoppas de blir ganska likt förra gången(fast inte riktigt samma färg kanske)! ^)


gurra är värd att få sig ett hjärta <3

Av Jenny - 3 februari 2008 00:16

lägg märke till att ja har tagit mig i kragen och gjort en ny omröstning!


serier blir som droger.


förresten är ja sjukt glad för min lille vän Jossan. hon har fått en lägenhet!

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 ja, ja är glad?!

Av Jenny - 2 februari 2008 12:51

yeeeeeyyy!

Nu är min mobil beställd och kanske påväg, det skulle ta 1 till 3 arbetsdagar, så ja tror att dom skickar den på måndag! :)

gladflicka93!


Dessutom beställde Amanda One tree hill boxen 3 med oss, gladflicka95!

Av Jenny - 1 februari 2008 18:02

ja tänkte att de skulle kännas jobbigt (dethära med bakgrunden), men ni får stå ut tills ja orkan ändra! ^)

Kanske idag, kanske om en vecka, du lär märka! 8)

Jag hade tänkt att ta mig i kragen och göra en ny omröstning. Orkar ja de just nu. hmm, tror inte de. .__.



gick i staden idag me Amanda och Gurra, träffade dessutom andra kända människor så om ja inte hälsade hej på er! Iaf så tänkte ja komma till att de var så kul för ja började med att först hitta att ja fått studiebidraget vilket var riktigt YEES!

Då köpte ja ett par skor! röda var dom, och klackiga! :D wiiee

Sen gick vi vidare och sen stog vi och funderade på om vi skulle gå till kvantum eller inte och då såg Amanda vagabond affären och frågade om vi skulel gå in där.

De gjorde vi och de första ja sa var "seriöst amanda, tror du att du kommer hitta några skor här?" Inte för att dom har fula skor för de har dom verkligen inte men dom har inte sånna skor amanda brukar ha.

Sen så ser ja ett par skor som ja själv tycker är supersnygga, säger att amanda ska pröva, de gör hon inte för dom är röda och hon ville ha svarta.

Ja gick och kollade i hela affären efter dessa svarta, ochnär ja hittar dom utbryter ja ett glädjesktit och sen så provar amanda dom.

 kärlek vid första ögonkastet ;) (okej, överdrivarN men iaf)

Hon köpte dom, och hade tur att dom va på rea, 30 % (dom var väldigt lika mina skor faktiskt, men hon va superfin i dom :D)

 Senare gå vi till Nilson och där finner sig gurra (vilket egentligen inte är speciellt ovanligt alls) ett par skor, även dom på rea och dom är vita. riktigt snygga.

hon köpte dom för dom kostade ju ensast bara 200 kronor!

Efter detta var vi väldigt nöjda må ja säga! :D


För både mig och Amanda är dethära med nya skor väldigt ovanligt x) mest för amanda ! :O


ikväll blir de att träffa några flickor! :)            <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards