Peace, Love and Ice Cream

Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

Young love

Av Jenny - 21 juli 2008 22:29

Hallå, dessa dagar som gått har ja inte haft tid att varken sitta eller skriva vid datorn. Fullt upp lixom.

Vilket är väldigt roligt.

Jag har också blivit brunare för att jag håller mig ute så mycke som möjligt när solen visar sig, typ. :O

Jag har badat ganska mycke också, eller okej. Nån gång mest bara. Men iaf så var de jättevarmt på storsand. Superbra och kul. :)

Jag har också börjat att jobba -igår var första dagen. De gick bra. Vi åkte båt i 4 timmar och var på Rödkallen i 3 tror jag de blev.


Idag har de spöööregnat (typ) hela dagen. De var ganska lite mys ändå, och jag började med att gå till banken och fixa med lönen så den kommer blablabla, nivet. Sen gick jag till Alex och var där typ hela dagen lixom! De var trevligt och vi åt pyttipanna som inte var sådära super, men vi hade mys ändå.

Men sen så såg vi på äntligen hemma och då lixom slocknade båda. Jag trillade ner från soffan och vaknade men Alex bara stirrade på mig och la sig och sov igen och hade hela soffan för sig själv. Ego! ;>

Jag åkte hem vid 7 för att då hålla på dö av att min bror kommer och hämtar mig. Jag dör för att han tutar när ja går på cykelvägen med musik i öronen och när ja vänder min om står han där med bilen mitt på cykelvägen. Jag blir skräckslagen och stirrar på honom ett tag. Men de löste sig för jag kom över chocken och kunde kliva in i bilen.

Han bara skrattade.


Jag saknar pappa. Han är nämligen i Las Vegas. Japp du hörde rätt (som jag fick säga till gubben i telefonen som fick chocken när han hörde de), med sitt jobb är han bosatt där i 3 veckor framåt. (han åkte i Måndags)

 
 
Ingen bild

Alex

22 juli 2008 00:59

Jag ska inte vara så ego:) Och nästa gång ska jag ha något annat än spytt-i-panna i frysen;) pusspuss

 
Cia

Cia

28 juli 2008 17:47

måste säga att jag skrattade lite då jag läsa om din bror med bilen på cyklevägen. Jag hade blivit mycket rädd om det varit jag som helt plötlsigt upptcäker att man har en bil bakom sig på cykelvägen! Jadå minnsan. Kul borr du har ,> haha

http://vivalavida.bloggproffs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 november 2014 13:12


Det var inte igår! Jag måste skriva av mig och idag är vekligen en blä dag. Jag är inte riktigt frisk, sitter hemma och ska plugga men hjärnan orkar inte med. Noll lust. Jag måste ut med Elvis som jag iprincip alltid ser fram emot men inte nu. Vi s...

Av Jenny - 23 maj 2014 07:32


Ibland får man prioritera sömn före träning. Efter denna halva vecka som gått har jag varit så trött! Skoldagar med redovisning där jag har varit i slutet vilket leder till lite nervositet hela dagen och koncentration på vad de andra säger vilket i...

Av Jenny - 11 april 2014 10:01

Och föresten, uppdatering om Honey så har hon verkligen accepterat oss, de har även accepterat Elvis men har såklart respekt för honom vilket han har för dem också :) Honey sover på oss (speciellt mig) hela natten och de kommer och äter direkt jag sl...

Av Jenny - 11 april 2014 09:49

Jag har blivit sjuk. Ont och svullen i halsen plus mycket täppt och snorig i näsan. Jag känner att jag verkligen inte vill vara sjuk nu, det är sista tiden på skidorna och jag vill kunna ta vara på det i mängder. Nu orkar jag knappt gå ut med Elvis...

Av Jenny - 2 april 2014 11:37

Hej! Just nu bor jag Alex och Elvis på malmudden tillfälligt för att sköta cookie och honey, Elinas katter ;) De som har det jobbigast är Elvis och Honey, Elvis med alla ljud -tack radio så de inte blir så jäkla tydligt och Honey hon sover mest...

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards