Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Jenny - 14 december 2008 00:07

hejj, ja ja har varit lite frånvarande och haft andra roliga saker för mig.

I Torsdagskväll när ja var ensammen så slutade ja att vara de och gick hypersnabbt till e4an för att ta bussen till min pojkvän. hihi :)

Vi slogs.

inte med mening..

På fredagmorgon så började jag ju vanlig tid vilket inte min pojke gör, så ja fick ta mig upp själv. Såg FÖRJÄVLIG ut rent sagt så ja duschade håret de ända ja hann med, sen sprang ja till skolan. Mötte Gurri, vi såg film på livskunskapen ja vill veta hur den slutar, sen gick vi på Luciatåg istället för matte vilket var riktigt skönt. Luciatåget var ju fint men alla såg så sura ut så jag blev nästan rädd. typ.

Dagen fortsatte och vi spelade batminton på idrotten (nu har ja träningsverk i armen) och sen gick jag på stan för att inhandla julklappar, ja hann inte de länge för fick bara 1 timma på mig sen stängde affärerna. Förbannat.

Efter de går ja till min pojkvän igen käkar lite mat, busar lite, och sen beger vi oss till kvantum och sen vidare mot rutvik, dock måste vi avbryta mitt i färden för johan tappade ena ögonlocket så vi for runt och letade de jättelänge och ja började jäspa. -redan då.

Vi som skulle vaka..

Jag, Alex, Johan, Jonna, Magnus och Martin är vi där och ser film.

Första filmen var okej, och ja såg hela, andra filmen ville ja se men somnade på stört, började me en massa pinsamt så ja måste dö nu, vaknade i slutet och ungefär samma sak hände precis som innan ja somnade.

Tredje filmen ser bara ja och Alex för de andra for hem, vi åt glass banan och vindruvor. MUMS!

Svingod vaniljglass!!!! Seriöst.

Vi somnade till filmen. Ja som ända till morgonen.

Innan hans mamis och papis kom och hämtade oss så byggde vi en snögubbe. haha, den blev ju fin.

Ikväll har jag tagit det lungt, mest. Klippt håret -annapanna kom hit :)

Egentligen satte ja mig här för att göra samhälls men icke, den är hos Alex och bara jobbigt. hejdå

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards