Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 30 december 2008

Av Jenny - 30 december 2008 23:42

tjao, idag har ja varit med pappa.

Vi handlade och for till farmor, ja tvingade på honom att köpa en massa saker till mig som ja behövde, väldigt bra! Och hos farmor fick vi fika som alltid, de var HUR länge sen som helst jag bara såg henne.

sjukt.

Ja har också bestämt vilka strumpbyxor och sockar de blir att ja ska ha imorgon, men ja orkar inte berätta hur dom ser ut :p

Jag tog en trip till gurra och hon en till mig, hon för att ja skulle platta håret och jag för att titta vad hon skulle ha imorgon osv.

Sen gick jag hem, färgade håret och de är fortfarande lite orange!!

De är kanske inte meningen att ja ska ha blont hår. OHYEAH!

ja har en orsak till att färga de en annan färg, dock kommer jag att gå orangehårig ett tag nu för ja ska inte färga ännu och de blev ju iaf lite bättre än förut :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards