Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Jenny - 17 december 2008 19:10

halloj, igår bakade jag saffrans bullar, dom blev asmegajättegoda! ohyeeah!

Ja och Jossan har jobbat på som galningar i redigeringen nu i veckan, eller igår och idag. och resultatet, VI ÄR KLARA! :D

så skönt så tror ja dör!

Idag känner jag min inte riktigt frisk, de är bara jobbigt och ja ska göra en riktigt tidig kväll, men fick lust att baka muffins (värkar superdupermega lätta att göra) så ja kanske tar mig och använder mina nya formar och gör några.. ja vet inte om ja orkar, vi får se.

Annars så kommer jag ha sovmorgon imorgon, de kommer bli så sjukt skönt, ja tror de är första gången ja har en riktig sovmorgon på hela året, alltså med de menar ja att skolssovmorgonar inte räknas, dessutom så är dom aldrig långa. Men imorgon får ja ta till och med 09.15 bussen! :D YES!

Mina julklappsinhandlingar går bara bra, jag är supernöjd häst och måste bara köpa de sista grejorna så är ja klar. :) de kommer bli nice, och man kan nästan säga att jag har fått lov!!!!

SERIÖST vad skönt!

Jag längtar massor till lovet och imorgon och fredag. puss

Pepparkakshuset som vi byggde i år! ;) höhö  så fint blev det! :D

Annars är det grymt mycke vinter och här grymt mycke kramsnö! =snögubbe

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards