Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Jenny - 21 december 2008 19:25

Hejj,

Idag var ja med Gurra ett tag på dagen, vi gjorde inte så mycke tog en promme och åt mackor. :)

Jag och gurra är påväg till Cia för att se på Mamma Mia, men de jobbiga är att de blev missförstånd och vi väntade i massor för att de skulle komma, och nu är våran bil frusen och motorvärmaren är i nu. Åker om kanske 5 min eller nå.


Annars igår så var jag med några flickor, Linnea, Maria, Amanda, Elina och Cia. De var ganska nice, först en promme och sen hemskis prat så ja blev en rädd kanin. Men de var mys med te och bullar jag tog med som ja bakat i veckan. MUMS med bullar alltså!

Min Lilla julafton med min pojke var riktigt rolig och mysig och ja fick ett supermegajätte fint halsband! Vi åt gröt och massor med annat gott men supermycke. Seriöst. Annars klädde vi granen och annat mys. puss

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards