Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Jenny - 1 maj 2009 19:31

Hej, de senare dagarna har jag varit riktigt hurtig och känner min skitduktig.

Onsdag, var jag ute och sprang och gick, gjorde hemmagrejer som dammsuga och vika tvätt, spelade in film till 3 på natten och sov alltså hos min pojkelipojke :)

Tordag, var jag ledig, vaknade sent och slut i kroppen efter gårdagens långa dag. Men for hem vid 1 och åt en riktigt god fruktsallad med yoghurt, efter de gick jag för att möta Amanda, jag både sprang och gick. Sen fick jag också godmiddag hos Amanda med den goa kycklingen och pommes!

Valborgskvällen blev lyckad, vi var både på majbrasan, hos en här i Antnäs och i någons stuga. Riktigt trevligt, och myskänsla i stugan med öppen eld. Vi började rulla hemmåt och jag hade inten aning om vad klockan var med 4 i 2 låg jag i min just nybäddade säng.

Idag, Fredag, har jag vaknat inte så sent, Amanda ringde och hörde om ja ville köra häst jag ba nee... Men ja kan möta dig! Så jag åt frulle, fick besök av Agnes och Alva, gjorde min utverdering av filmningarna, och for sedan iväg och gick sen sprang sen gick tills Thomas ringde och frågade om det var jag han såg. Mycke riktigt, jag väntade på tompa och sen kom Amanda också. Vi gick till stallet och där blev de lunch med hamburgare och godsaker, skitgott! :D Men jag var konstig och orkade knappt hela, dock åt jag upp den ändå. Sen gick jag och Amanda hem, den långa vägen. Sjuuuukt skönt och nu är vi sjuuuukt bruna :D Sjukt snygga alltså ;) haha

Hemma har vi gjort läxor och jobbat på riktigt bra, middagen hos mig var också god (amanda var gästen) och ikväll belönar vi oss med bio! ;D

Tjingen!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards