Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Jenny - 18 maj 2009 22:39

Alltså, att man kan tycka om någon så mycket är egentligen otroligt.

Ni vet nog vem jag pratar om, men ingen vet hur jag känner egentligen på riktigt lixom! Jag hade inte tänkt att berätta de heller men de är bara så härligt. <3

En massa kärlek till dig älskling :D


De senaste dagarna har det varit så fina dagar så man blir bara så glad, jag har försökt att sola mycket så att jag ska hinna bli lite brun innan sommaren är slut och de är ju alltid bra att inte blända folk när man börjar befinna sig på stranden. Fast det händer väll ändå alltid. x)

Jag sitter och läser Så länge vi båda andas och jag kan ibland bara inte sluta, den är ju så sjukt bra. Jag ska snart gå och läsa igen, men jag har snart läst ut den..

Imorgon är det inspelning, 20-talet igen i boden. Jag behöver inte fixa något för de har kläderna själva vilket är skönt :) Jag koncentrerar mig mer på vad det blir för lunch för mig istället, -sallad. Jag har en hel låda och jag kommer proppa imorgon säkert ;)

gott!


Till helgen blir det Munkvikenläger, de blir nice. Bada badtunna och vara med små konfirmander.

Det jobbigaste nu är att jag inte är helt friskus och har en blåsa på världens dåligaste ställe, jag känner mig just nu förlamad i läppen. Hemskt, jaa! Den gör ont hela tiden.

Godnatt

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards