Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Jenny - 28 maj 2009 21:40

jag hatar när ingen ändå skulle fatta.

jag hatar att gråta.

jag hatar när någon bara tycker att de är förmycke men om man själv känner att de gör så ont så gör det de.

Av Jenny - 28 maj 2009 19:55

Inatt drömde jag att jag och mina antnäsflickor var i thailand. De var värsta bästa drömmen, jag frågade till och med hur vi hade hamnat där men ingen visste "de bara blev så". SÅ mys!

Jag har för ett tag sen varit på prommis med Gurris och Amandis, vilket var riktigt mys. Nu är de sol igen efter allt blåsigt och regnande som varade i mindre än 2 dagar. Skönt.

Hör att de ska bli apa varmt på Lördag, dagen vi ska springa/gå en mil. YES! De kommer ju att gå prima då, vi kommer ju inte dö av värmeslag.

Nu är jag snart igång med mitt slutprojekt. De kommer att bli kul, riktigt riktigt kul! :D

Du är så söt att jag vill bara pussa på dig :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards