Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Jenny - 27 maj 2009 19:12

Hallå, nu är allt bokat, alla resor! Luleå-Tranås, Tranås-Upplands väsby, Upplands väsby-Luleå vilket för 1 person kostar sammanlagt 805 kronor. De känns skönt! En liten trip i slutet på sommarlovet. :)

Vi kan inte göra slut lixom, om vi gör de undrar jag egentligen vad som skulle hända, skulle vi fara ändå? Ne, vi kommer helt enkelt inte att göra slut. :D <3


Idag har jag varit ute och sprungit, igår tränade jag start i backe med bilen, och ikväll ska jag också ut och köra. De är så kul, och jag och mami ska fara till stan och glassa runt ;p hehe

Men just parkering är jag faktiskt riktigt dålig på. Jag är dålig på att räkna ut när jag ska svänga för att inte komma mitt på båda...

Men de blir träning! :D

Idag i bussen var allt knäppt dock orkar jag inte berätta om de men de var bara knäppt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards