Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Jenny - 18 april 2010 21:54

ALEX JAG SAKNAR DIG SOM ETT AS! Kom hit nu. :(


Jag vill bara kunna hålla om dig!   


Ungefär så känner jag nu.. Skitjobbigt.   

Av Jenny - 18 april 2010 09:52

Hej!

Gårdagen var en riktigt bra dag för mig. Steg upp tidigt, åt frukost ute i solen och satt där i någon timme eller nått? Cyklade lite och mötte Alva och vi var med varandra.

Hon åt lunch här och vi ritade vilket var skitroligt!!

När klockan närmade sig 4 åkte vi mot mormor och morfar för  middag och hämtade upp Alex på vägen. Han var så fin i skjorta och nyduschad och gott luktande att jag bara kunde le hela vägen! ;) hehe

Vi var hos dem ett bra tag och fick lax och potatis till middag och sen ananas paj till efterrätt (Alex tog till och med receptet på den).

När vi började åka därifrån så stannade jag och Alex hos honom och hyrde film, for till hans stuga och myste hela kvällen. Helt perfekt kväll.

Precis vad jag behövde. :)

Eftersom vi är så dåliga på att ses nu mera. Det är för fullt upp hela tiden så vi har inte tid för varandra. Så himla sorgligt. Dock känns det alltid så bra att ses då! Mitt hjärta <3

303316ayh96yu46t.jpg heart -hand image by felizati_02_photos

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards