Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Jenny - 29 april 2010 13:32

Vi har nyligen kommit tillbaka från snabbgrolls (?) och köpt en massa saker till filmfestivalen!!

KUL!

Vi kommer alltså att ha fika försäljning där också, så ta med en slant och köpt dig något gott till filmerna! :D


   En fin liten muffin!! :)

Av Jenny - 29 april 2010 07:51

Japp, det är sant. Jag har ett tips!

Igår varjag ute och gick och sen sprang tillbaka, då kommer det en moppe precis när jag ska in i skogen för att panik pinka, men den kör så sakta så jag fattar inte varför!!

Han kör förbi och då ser jag vad mannen håller på med, han tränar hunden.

Han kör moppen i lämplig fart och hunder i koppel som springer bredvid. En schäfer hade han!

Jag blev helt imponerad av hans smarta sätt, så till alla slöa hundägare, köp er en vespa och motionera hunden samtidigt som du tar en tur på vespan!

  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards