Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Jenny - 23 april 2010 22:02

Jag beställde just hem en ring!!! :D

   Så himla fin, denna kommer jag få av Alex som en försenad present istället för att vi skulle springa på stan och kolla runt. Detta blir PERFEKT med andra ord! :D Jag är skita nöjd!

Av Jenny - 23 april 2010 12:06

Vårt problem här i Voullerim är att kamerorna som de köpt in till skolan inte fungerar att koppla in i mac datorer och vi har endast mac med oss..

Klurigt. Öhm, jo väldigt mycket!

Annars så har ju några bara filmat på de kameror som vi haft med oss vilket underlättar sjukt mycket och är bra!

Vi kommer hem senare idag och har just haft lunch och det var tacos i en SKOLA?! Jag har aldrig ätit det tidigare i skola så det var verkligen något nytt för mig! :)

Gott var det också, och mätt är jag också nu! Äntligen, höll på att  falla ihop tidigare när jag bara rörde mig från stolen. Ingen ork lixom men nu är jag på topp! :D

Kram på er!

Tänkte bjuda på en kulig bild men den är på en annan dator, får kanske tid till det senare!

Av Jenny - 23 april 2010 12:06

Vårt problem här i Voullerim är att kamerorna som de köpt in till skolan inte fungerar att koppla in i mac datorer och vi har endast mac med oss..

Klurigt. Öhm, jo väldigt mycket!

Annars så har ju några bara filmat på de kameror som vi haft med oss vilket underlättar sjukt mycket och är bra!

Vi kommer hem senare idag och har just haft lunch och det var tacos i en SKOLA?! Jag har aldrig ätit det tidigare i skola så det var verkligen något nytt för mig! :)

Gott var det också, och mätt är jag också nu! Äntligen, höll på att  falla ihop tidigare när jag bara rörde mig från stolen. Ingen ork lixom men nu är jag på topp! :D

Kram på er!

Tänkte bjuda på en kulig bild men den är på en annan dator, får kanske tid till det senare!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards