Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Jenny - 22 april 2010 15:32

Jag hade en toppen födelsedag! :D


Jag fyllde alltså 19 igår, började med tidig morgon på skolan och inspelning -KUL! Sen lunch, och gå till teatern och göra ärenden. 

Åh det känns så himla roligt allt nu, jag har sökt en utbildning till hösten och kommer jag inte in eller får jobb, eller inte får jobb så kommer jag troligtvis få göra något RIKTIGT RIKTIGT roligt!!!! :D

Pepp på allt är jag lixom! 

Efter det så sprang jag till kronan, häntade filmpoolens bil och körde till skolan, hämtade mina grejer, till team sportia för att kolal på en jacka i annan storlek som jag fått på morgonen av mami och papi. Men den hemma var bättre! :)

Hem och käka KÖTTSOPPA!! :D mumma, mormors present åt mig som jag ville ha! ;)

Duscha, börja göra i ordning allt fika för flickorna.

De kommer, droppar in en efter en! 

Vi fikar och det var så gott och lyckat, kände mig himla nöjd. Sen var det ett stort plus med de fina presenterna som jag fick av dem! ;) 

Måste fota senare när jag kommer hem (är ju i Voullerim med jossan nu).

Sen kom Alex och sov hos mig på min dag, så skönt och vi låg inslingrade i varandra som 2 ormar eller något. Min älskling de där! hehe ;)


Här i Voullerim har det inte alls gått som vi tänkt oss. Skit med andra ord.. Berättar en annan gång. :) Jag är dock inte depp för de, jag kommer att leva länge på min fina födelsedag, tack för ALLT! Verkligen allt! :)

Ni är så fina allihopa.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards