Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Jenny - 13 juni 2010 01:12

   

Påväg mot skolan! och såhär såg jag ut!   


     Vi i klassrummet, får betygen och pratar med Christer!


   <3 Alex du är finast!   Min fina mössa! :D


   De snackar och vi väntar på att få springa ut också!


   Martin och jag!   Petter och Jag! :D   Jossi kossi och jag! :D


   Ut och sjung! :D haha

   Massor med kramar <3   och påhänganden! :D Morfars var sötast!!


  

   bebi bild!

   Jossan som inte hittar familjen!


   Mina fina släktingar! :) Dock saknar några..

     

Min finaste och jag! :D PUSSS <3

   Han och fina familjen :)   Bilåkning! :D   2 bilar med cab!   Andra bilen är ni klara?   Grejer!   Fint med de prickiga servetterna! :)     

Smarriga efterrätter med hallontema (älskar hallon!!) och paket öppning! :D

   Alva tog också studenten! ;)  Och gjorde mig så fin!

  

Min kusin! Så jäkla cool!! :D Vill ha den, eller iaf åka.. Uppe i 100 på 1:an!

     

Presenter och grejer!


TACK TILL MIN UNDERBARA KLASS SOM ÄR BÄST OCH FÖR EN SKITBRA DAG OCH KVÄLL OCH DETTA GÖR VI OM LIXOM!! EN GÅNG TILL !! NU! :D


  

Av Jenny - 13 juni 2010 01:05

       Då drar vi till Klubbviken dårå! :D


        Vi åker med Martins båt!! :)   Söta små ungar! :D


   Framme blev hunden min kompis och la sig direkt ;p ahaha solar gör den typ också, njuter iaf! ;)

     Grillning gjorde vi, bodde i stugor och hade roligt tillsammans!


  

   Innan vi åkte hem tog vi en gruppbild! Vi är bara BÄst lixom! :D   Filip, Alex Petter och hundarna ;) ahha   Erik var lite tröttis!    Hejdååå!!   Vovve!


HAAHAH när vi skulle åka så hoppade en av hundarna in i båten och tänkte följa med, alla ba neeejj uuutt!  



Av Jenny - 13 juni 2010 00:55

   Det gick inte att inte pussas efter att inte setts på en vecka <3

   Tältet!


   Scen, för kvällen.

   Hej!   Alex! Vi hade vääldigt mycket grejer med oss!

Av Jenny - 13 juni 2010 00:45

Dock inte så många, det är för jobbigt! ;)

   Stranden! :) haha vad konstig bild det blev.

   Hela gänget förutom jokki fotograf! ;p Klockren bild! :D

   I väntan på middag, Olivia, Jag Amanda!   Maria, Elina Jokki!   Partyyy! :D innan utgång, på restaurangen under hotellet!   Martin, Jokki, Jag, Elina, Amanda Joel,Olivia Maria, Fredde Tobbe! Och ägare. Hehe   Vid middag då vi åt allihopa! :D   Cool stool!   Hahaha, vi hade lite kul typ ;)   Drinkar! ;p   MAT!!   GLASS!! Dessa skedglassar man köpte, var så sjuktligt goda, bara vaniljen lixom!     Otur turken på flyget! ;) ahahahahah

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards