Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Jenny - 24 juni 2010 23:07

Idag var det tvärtemot igår, alltså först konfirmand jobb, sen hem och chilla i typ 2 timmar sen iväg igen för jobb inom hemtjänsten.

Det flyter på bra och ja, jag kommer nog lära mig det där ändå! :)

Annars så är det självaste midsommar imorgon och mina fina konfirmander konfirmeras klockan 11 imorgon och jag kommer att sakna dem söta ungarna. Det har varit så sjukt roligt i år! :) 

Efter det kommer jag att vara lite på hägnan bara vädret blir som jag vill, och sen till kusinerna och sen ska jag med Gurra och hänga. Så sjukt länge sen vi sågs!!! Har ju knappt sett henne sen Turkiet! Så det längtar jag till! :D hehe

Sen har vi en av hönorna här hemma som ligger och ruvar på minst 2 ägg, som kanske möjligtvis kommer att bli kycklingar! :D Hur coolt är inte det? Gulligt iaf,


På måndag efter jobbet ska jag äntligen träffa min lilla Josefine som ska FLYTTA till Barcelona!!! Fattarni, de blir ju jobbigt lixom! Jag vill inte samtidigt som jag vet att hon kommer äga så jäkla hårt där borta. Detta är ju som en dröm! :D


Sen på Tisdag kommer mina käresta hem och jag hinner till och med vara med honom ganska mycket eftersom jag slutar jobba 15 den dagen han kommer hem och han kommer inte förrän kring 6 och sen börjar jag 15 dagen efter. Hur nice är inte det! :D Jag saknar dig Alex <3

  

<3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards