Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Jenny - 28 juni 2010 22:45

Idag var det jobb som gällde sen dusch och sen invänta jossan som skulle hämta upp mig här hemma och ta oss mot stan! :)

Det gjorde hon och vi satte oss på en filt ovanför uddenstranden på gräset och myste i solen (dock var det jättekallt), åt salladen jag gjort och hennes muffins. Mums vad gott det var! :D

På Lördag lämnar hon Sverige för ett främmande land och fattar ni hur spännande detta är! Jag blir som taggad för hennes skull, så ROLIGT!! :D

När jag kom hem så ringde jag Gurra och bjöd hit henne på kvällsfika och sånt, måste ju hinna träffa lite människor nu innan min Alex kommer hem för då kommer jag ha fullt upp med att pussa på honom ;) hehe 

Men det är sånt man får räkna med om man är borta i 10 dagar! :D 

Tok längtar till imorgon!   


   Min fina vän Josefine! Som nu kommer att bli barcelona BO!!!!!!! Galet! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards